COMEBACK CROSS GENE

22:45

Cześć!

Dziś chciałabym poruszyć kwestię comebacku, który miał miejsce już jakiś czas temu. Jest to comeback CROSS GENE, który niestety może być ostatnim w ich karierze (głównie przez małe zainteresowanie comebackiem, co było wynikiem comebacku EXO, który po prostu był głośniejszy).

CROSS GENE to boysband, powstały w 2012 roku. Składa się on z sześciu osób: Shin, Takuya, Seyoung, Casper, Yongseok i Sanbmin. Niestety powoli słuch o nich ginie, choć chłopcy bardzo chcą kontynuować karierę. Sama muszę przyznać, że poznałam ich niedawno, dlatego chcę Was zachęcić do zagłębienia się w ich dyskografię. Pozwólcie, że przybliżę Wam ich najnowszy singiel - Black or White.


Piosenka od razu trafiła w moje gusta. Wpada w ucho, a także przyjemnie się jej słucha. Jest zaliczana do popu, ponieważ są w niej słyszane partie wokalów. Głosy chłopców są bardzo przyjemne i idealnie łączą się w całość, przedstawiając przy tym prawidłową synchronizację wraz z muzyką.

Bardzo zaintrygowało mnie MV. Są w nim widoczne sceny morderstw, dokonywane na poszczególnych członkach zespołu. Oczywiście sprawcami są oni sami tak, jakby było tu ukazane ich drugie oblicze. Sama do końca nie wiem, o co może chodzić. Jednak muszę powiedzieć, że jest on bardzo krwawy, Nie dość, że ukazane są w nim dokładne sceny morderstw, to jest również bardzo dużo krwi. Dla mnie cały ten teledysk wydaje się dość dziwny. Czuję, że może mieć związek z czymś ważnym, o czym chłopcy w dyskretny sposób próbują nam powiedzieć. Inni mogą twierdzić, że jest to po prostu kolejny, tajemniczy teledysk. Ja jednak uważam, że jest tu ukryty jakiś głębszy sens, drugie dno (może wskazywać na to późniejsze przebywanie w białym pomieszczeniu i przebudzanie się zmarłych).

Co do konceptu to bardzo mi się spodobał. Jest bad, mroczny, co idealnie do nich pasuje. Poradzili sobie bardzo dobrze z tym wyzwaniem, co daje wielki plus do mojej oceny. Nie każdy zespół potrafi tak dobrze wcielić się w rolę zabójców/ofiar. Sama muszę przyznać, że zakochałam się w tym teledysku i image'u chłopaków. Jest bardzo seksowny, ale również w jakiś sposób tajemniczy i sprawiający, ze na naszym ciele pojawiają się ciarki.

Mimo wszystko, bardzo zachęcam Was do obejrzenia teledysku, a także zainteresowania się tym boysbandem choć w malutkim stopniu. Chłopaki bardzo się starają, by zostać dłużej na rynku, dlatego potrzebujemy każdej pomocy, by pokazać im, że nadal jesteśmy z nimi i nie chcemy, by dołączyli do osób, które się rozpadają. Tym bardziej, ze mają wielki talent i ogromny potencjał. Mam więc do Was ogromną prośbę. Obejrzyjcie ten teledysk i prześlijcie go znajomym, by również go obejrzeli. To wielkie wsparcie dla naszych chłopaków. Możecie jeszcze śledzić wszystkie akcje dotyczące CROSS GENE i fandomu tutaj.

Pozwólcie, ze dodatkowo zaczerpnę treść posta z CROSS GENE POLAND:


"CROSS GENE POLAND: "Proszę o uwagę, bo niestety chodzi o coś WAŻNEGO z czym wstrzymywałam się aż do teraz. 

Przez ostatni czas bywałam zajęta, więc wolałam nie pisać tego, nie zaczynać tej dyskusji, jednak informacje te rozpowszechniają się coraz bardziej, a wy, polscy fani, też powinniście wiedzieć co się dzieje. A niestety nie dzieje się dobrze… Członkowie Cross Gene już od jakiegoś czasu zaczęli wysyłać niepokojące sygnały o tym, że coś jednak dzieje się w wytwórni. Dopiero niedawno w wywiadzie powiedzieli co tak naprawdę się dzieje, choć oczywiście nie w ten dosłowny sposób. Niemniej jednak słowa Yongseoka są jasne i przejrzyste „Damy z siebie wszystko, aby ten album nie był naszym ostatnim.” Niestety, ale te słowa dały naszym fanom wiele do zrozumienia, dlatego wszyscy tak staramy się, aby ten comeback wyszedł jak najlepiej, aby jednak dać im znać, że my, fani, nadal tu jesteśmy i ich wspieramy. Kolejnym cytatem z tego wywiadu było: „Debiutowaliśmy w tym samym czasie co EXO, jeżeli tym razem nasza piosenka będzie nieznana i przepadnie, będzie nam bardzo przykro.” Odnosi się to oczywiście do debiutu, gdzie faktycznie mimo świetnego przygotowania, Cross Gene zostało niezauważone, przez wzgląd na kilka innych bardziej wpadających w oczy zespołów. Przyczyniło się to do tego, że obecnie zespół ma problemy z wybiciem się i pokazaniem wytwórni, że jednak na ten debiut zasłużyli. Wytwórnia zarabia coraz mniej pieniędzy, starając się angażować członków gdzie się da, jednak bardzo dobrze wiecie, że na dłuższą metę to nie przejdzie i w taki też prostu sposób Cross Gene daje nam to do zrozumienia i liczy na nasze wsparcie. Nie proszą o wiele, małą pomoc, którą mam nadzieję, że uzyskają. Przepraszam, że piszę bez ładu i składu, ale jestem fanką jak każdy z was i fakt, że Cross Gene może się rozpaść jest dla mnie naprawdę smutne, szczególnie że jest to zespół, z którym jestem od ich debiutu. Mam nadzieję, że wspólnymi siłami uda nam się im pomóc, mimo pewnych przeciwieństw losu (ostatnio miały miejsce nieprzyjemne zdarzenia jak mylenie nazwy Cross Gene z Cross Jean czy też podszywaniem się pod fanów i hakowaniem stron z głosowaniem). Zostawiam na dole link z opisem co możecie zrobić. Niektóre opcje są darmowe, inne kosztują, a ceny są różne. Największe znaczenie zawsze ma sprzedasz internetowa piosenek, co widać dobrze na rozpisce, ale zdaję sobie sprawę, że większość z was nie posiada MelOn czy innych tego typu rzeczy, więc przynajmniej pomoc w oglądaniu MV, głosowaniu tam gdzie jest to możliwe oraz dodawaniu odpowiednich hashtagów na twitterze może pomóc! ( #크로스진 )Na końcu tylko wspomnę, że jeżeli na mwave będą płyty z autografami, to na 1000% będę robić zbiorowe zamówienie. Jeżeli ktoś teraz chce zrobić na albumy w innym sklepie, to dajcie znać, a dodam info na stronie. Link do tego co robić. "


Widzicie więc, że zarówno fanom, jak i zespołowi bardzo zależy na dalszej karierze, tym bardziej, ze nie są na rynku od jakoś dawna. 

Z mojej strony to wszystko. Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja recenzja i zapraszam Was do obejrzenia teledysku.




Moja ocena: 9/10


Do następnego! ♥

haruka x

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)

+ myślałam nad postem dotyczącym teorii z teledysków, więc piszcie jakie teledyski byście chcieli zobaczyć w takim wydaniu :)


You Might Also Like

0 komentarze