ULUBIEŃCY GRUDNIA: KPOP

14:15

Cześć kochani!

Zapraszam Was serdecznie na kpopową część moich ulubieńców miesiąca. Mam nadzieję, że to w jakiś sposób przybliży Wam świat kpopowy i może coś z tego, co dziś tu polecam Wam się spodoba. Enjoy!


   1. ULUBIONA PIOSENKA

W tym miesiącu moją ulubioną piosenką została "SHALL WE DANCE" z najnowszej płyty BLOCK B "MONTAGE." Piosenka jest świetna. Wpada w ucho, jest skoczna i świetnie się przy niej bawi. Bardzo mi się spodobała i serdecznie Wam ją polecam!



   2. ULUBIONY MV:

Zdecydowanie zostaje nim MV do "CHANGE UP" od SEVENTEEN, a dokładnie od unitu SVT LEADERS. Jestem zakochana w tym teledysku. Wszystko jest wprost idealne. Bardzo podobają mi się efekty, jakie zostały tam zastosowane np. brak odbicia w lustrze albo samo odbicie. Nie stanuję Seventeen, ale co raz bardziej przekonuję się do tego zespołu, ponieważ dostrzegam talent, jaki posiadają ci chłopcy.



   3. ULUBIONY COMEBACK:

Tutaj pojawi się HYUNA i jej nowa piosenka "LIP & HIP." Piosenka jest świetna i od razu wpadła mi w ucho. Hyuna jest cudowną piosenkarką i nie dziwię się, ze wszystkie jej dzieła tak bardzo mi się podobają. MV również bardzo mi się spodobało, a Hyuna wygląda w nim zjawiskowo.



   4. ULUBIONE DANCE PRACTICE:

Nie mogę zapomnieć o BTS i ich dance practice do "DNA." Cały układ jest wspaniały i przysięgam, że nie mogłam oderwać od niego wzroku. Ich taniec sprawia, że chce się go oglądać do końca, ponieważ w taniec wkładają całą swoją pasję i to bardzo dobrze widać. Jestem zakochana w tym dance practice.



  5. ULUBIONY IDOL:

W tym miesiącu koronę ulubionego idola otrzymuje JOSHUA z SEVENTEEN, który 30 grudnia obchodził swoje urodzinki! Wszystkiego najlepszego Jisoo, bardzo ciężko pracowałeś w tym roku i powinieneś odpocząć!

JOSHUA, a raczej HONG JISOO należy do vocal teamu Seventeen. Jest bardzo utalentowanym chłopakiem, który zawsze wkłada całe serce w to, co robi. Bardzo troszczy się o swoich przyjaciół z zespołu, ponieważ wiele im zawdzięcza. Traktuje ich jak rodzinę, ponieważ jego rodzina mieszka w Californii, gdzie się urodził. Mimo młodego wieku bardzo ciężko pracuje, by z dnia na dzień być jeszcze lepszym, przez co fani bardzo się o niego martwią i troszczą, tak samo jak o resztę zespołu. Joshua również bardzo troszczy się o swoich fanów i członków zespołu, ponieważ uważa, ze bez nich byłby nikim. Dbajmy o nasze małe słoneczko!




Jak na dziś to tyle. Z miesiąca na miesiąc będzie pojawiało się więcej podpunktów, do których mogę się odnieść, ale nie chciałabym Was zrazić na sam początek.

Do następnego!

haruka x

You Might Also Like

0 komentarze