COMEBACK GOT7

22:40

Cześć kochani x
Zanim zaczne, zapraszam na mojego twittera!!!
Dziś chciałabym umilić Wam wieczór nowiuteńkim cackiem od GOT7. Chłopcy powrócili do nas w sumie wczoraj z piosenką "NEVER EVER", która jest singlem z nowego albumu FLIGHT LOG: ARRIVAL.
GOT7 to zespół utworzony w 2014 roku pod skrzydłami JYP Entertainment. W skład wchodzą: JB, Jinyoung, Mark, Jackson, Bambam, Yugyeom i Youngjae.



Moja reakcja po zobaczeniu teledysku była jak jedno wielkie ja pierdole.
Byłam bardzo, bardzo zaskoczona nie tylko piosenką, ale także teledyskiem. Wiedziałam, że takie klimaty są w stylu chłopaków, ale ta nutka tajemnicy i Jinyoung odgrywający kluczową rolę to już tradycja.
Piosenka bardzo mi się spodobała. Trafiła w moje gusta, choć spodziewałam się czegoś jeszcze "mocniejszego". Jednak muszę przyznać, że jestem zaskoczona tym, jak dużo tekstu dostał Yugyeom. Zazwyczaj dostawał bardzo, bardzo mało, a teraz w końcu go doceniono. Jestem z tego bardzo dumna, że JYP w końcu przejrzeli na oczy i zrozumieli, że moja kluska ma pięknh głos, a piękny głos się ceni i kocha.
Teledysk bardzo mi się spodobał. Widnieje w nim nie tylko układ taneczny, który jest w każdym MV od GOT7, to jak na Flight Log przystało - jest kolejny urywek z tajemniczej historii. Kilka dni temu bodajże Bambam przyznał, że wszystkie te sytuacje są oparte na ich życiu i są bardzo zbliżone do tego, co działo się kiedyś w ich życiu. Wspominał jeszcze coś o nawiązaniu do Fly, samolotu w zwiastunie do Turbulence i samochodzie w Hard Carry i Never Ever. Dla mnie ta historia jest bardzo ciekawa i mam nadzieję, że kiedyś usłyszymy ją z ust chłopaków.
Koncept, a także wygląd chłopaków w teledysku to z ł o t o  i  d i a m e n t y. Gdybym mogła, wzięłabym wszystkich do siebie i po prostu patrzyłabym na nich, bo to jak wyglądali przerosło wszelkie moje oczekiwania i muszę przyznać, że mam dwóch nowych wreckerów (Bambam i Mark, kiedyś się doigracie). Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona (jakie zaskoczenie, ola) tym, że wszyscy, dosłownie wszyscy wyglądali tak niesamowicie, jednocześnie przyprawiając mnie o palipitacje serca. Dziękuję za zawał.
Sama nie wiem co mogłabym jeszcze napisać, więc napiszę, że chcę więcej zdjęć i czekam na Markson Show.
W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja, ponieważ ja czułam się świetnie przy pisaniu tego. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 11/10
(btw. bambam nie bylby soba gdyby nie zrobil daba XD)

Do następnego! ♥

haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)

You Might Also Like

0 komentarze