ULUBIEŃCY LUTEGO: K-POP

21:21

Dziś pojawiłam się z k-popową wersją ulubieńców miesiąca. Przypominam, ze wszystko może ulec zmianie, bo to dopiero moje pierwsze posty i sama nie wiem jak będzie to wszystko wyglądało. Zapraszam do czytania!

   1. ULUBIONA PIOSENKA:


Zdecydowanie ulubiona piosenką lutego jest "Not Today" od BTS. Zakochałam się w niej od razu, kiedy ją usłyszałam. Idealnie uderzyła w moje ulubione brzmienie, powalając mnie na kolana. Nigdy nie spodziewałam się, że może powstać coś "mocniejszego" od "Fire", aż w końcu się doczekałam. Dobra robota, boys. (+ możecie obejrzeć recenzję całego MV w osobnym poście, klikając tutaj)



   2. ULUBIONY MV:

Huh, muszę przyznać, że spodziewałam się tego od miliona lat, ponieważ NADAL odkąd tylko pojawił sie ten teledysk, szczytuje on na liście moich ulubionych MVS. Oczywiście mowa tu o FXXK IT od BigBang.  (+ możecie obejrzeć recenzję całego MV w osobnym poście, klikając tutaj)




   3. ULUBIONY COMEBACK:

Nie spodziewalibyście się tego. Dobra, to było dość przewidywalne, ze wybiorę BTS. 12 i 19 lutego BTS ukazali dwa nowe teledyski do ich mini albumu WINGS: You Never Walk Alone. Według mnie, teledyski jak i piosenki są świetne. Spring Day jest piosenką wolną, tak samo teledysk jest bardzo delikatny, natomiast Not Today jest szybka, dynamiczna i nawet delikatnie przerażająca (ze względu na historię, którą opowiada). Chłopcy wykonali kawał dobrej roboty. (+ możecie obejrzeć recenzję MVS w osobnych postach, klikając na wybrany tytuł: SPRING DAY i NOT TODAY)




   4. ULUBIONA POSTAĆ:

Ulubioną osobą tego miesiąca zostaje (werbelki) Choi Seung-Hyun z Bigbang. T.O.P w ubiegłym miesiącu udał się do wojska na służbę, zostawiając przy tym niezwykły smutek i rozpacz, nie tylko ze strony fanów, rodziny, ale także przyjaciół z zespołu, którzy w piękny sposób żegnali swojego przyjaciela na ostatnim koncercie z trasy, a także na instagramie. 29-letni mężczyzna z niezwykłym talentem i charyzmą powróci do nas w listopadzie 2018 roku.



Jak na dziś to tyle. Z miesiąca na miesiąc będzie pojawiało się więcej podpunktów, do których mogę się odnieść, ale nie chciałabym Was zrazić na sam początek.

Do następnego!

haruka x




You Might Also Like

0 komentarze