DEBIUT BLANC7

21:54

Cześć kochani ♥

Dziś chciałabym Was zapoznać z nowym zespołem, który zadebiutował w czwartek, czyli 2 marca bieżącego roku. 

BLANC7 to zespół, który zadebiutował 20 lutego w Japonii, a Koreański debiut przypadł na 2 marca 2017 roku, pod przewodnictwem JACKPOT Ent. W skład wchodzi siedmiu członków: Spax, Teno, Jean Paul, Shinwoo, D.L, K-KID i Taichi. Zadebiutowali z piosenką YEAH.


Piosenka po pierwszym przesłuchaniu nie spodobała mi się za bardzo. Po jej pierwszych dźwiękach myślałam, że będzie to kolejna, beznadziejna ballada, ale nie zawiodłam się. Piosenka wpada w ucho i myślę, że jest tam wszystkiego po trochu. Duża ilość wokalu łączy się z delikatną nutką rapu, która idealnie wpasowuje się w brzmienie całej piosenki. O dziwo spodobała mi się, choć wolę mocniejsze brzmienia. 

Sam teledysk jest bardzo prosty. Nie przedstawia żadnej, zagmatwanej historii, ale to nie czyni go mniej ciekawym. Skomplikowany układ i delikatne zbliżenia na poszczególnych członków nadają całemu teledyskowi klimatu. Kolorystyka całego tła jest idealnie wpasowana w znaczenie i brzmienie piosenki, łącząc się także z układem tanecznym i całym wykonaniem. 

Jedyne co mnie nie urzekło to koncept. Fakt, chłopcy wyglądają zjawiskowo i jest na czym oko zawiesić, ale niestety nie ma w tym nic ciekawego. Kolejni mężczyźni ubrani w czarno-białe wyjściowe stroje, co jest już niestety zwykłą nudą. jednak mimo oklepanego konceptu, chłopcy wyglądali świetnie.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja, ponieważ ja czułam się świetnie przy pisaniu tego. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.

Moja ocena: 7/10

Zapraszam Was do obejrzenia teledysku i własnej oceny ♥


Do następnego! ♥

haruka x

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)

You Might Also Like

0 komentarze