COMEBACK MONSTA X

21:11

Cześć kochani ♥

Dziś chciałabym uszczęśliwić Was długo wyczekiwanym comebackiem wszystkich Monbebes, a także pozostałych fanek Monsta X

Chłopcy powrócili do nas 21 marca z piosenką "Beautiful".

Monsta X to południowokoreański zespół, składający się z siedmiu niezwykle utalentowanych i przystojnych chłopaków. Zadebiutował w 2015 roku pod skrzydłami Starship Entertainment. W skład wchodzą: Wonho, Shownu, Minhyuk, Hyungwon, Kihyun, I.M i Jooheon.




Piosenka od razu bardzo mi się spodobała. Wszystko od Monsta X idealnie dopasowuje się do moich preferencji, ponieważ jak już wiele razy wspominałam, lubię piosenki, które mają w sobie tzw. "pierdolnięcie". Nie przepadam za balladami, bo one mnie nudzą. Za to uwielbiam chłopaków. Mimo, iż nie interesuję się nimi zbytnio, to zawsze słucham ich muzyki, która od razu podnosi mnie na duchu. W kontekście do tej piosenki, idealnie łączy ze sobą partie wokali i raperów, spajając je w mocno brzmiącą całość. Oczywiście nie mogło zabraknąć także tych efektów dźwiękowych w piosence, które zawsze wprawiają mnie w zachwyt.

Teledysk bardzo mnie urzekł. Widać, że chłopcy, jak i cały staff bardzo się nad nim napracowali. Żaden detal nie został pominięty, wszystko zostało dopracowane do ostatniej sekundy. Bardzo podobają mi się efekty kolorystyczne, pomieszanie błękitu, różu i zieleni. Wszyscy w teledysku wyglądają świetnie. To samo mogę powiedzieć o układnie tanecznym - został dopracowany do ostatniego kroku tak, że wszystko - teledysk i kroki taneczne mieszają się w idealną całość. Jestem pod wrażeniem.

Koncept również bardzo mi się spodobał. Jest to mieszanka niegrzecznych chłopców z nutą elegancji i seksapilu, co tworzy mieszankę wybuchową dobrze znaną już w konceptach MX. Mimo, iż wszystkie koncepty są podobne, każdy z nich wyróżnia się czymś innym. W tym takim "wyróżnieniem" jest tajemnica. Widać, że teledysk skrywa jakąś tajemnicę, niesie jakieś przesłanie, a koncept chłopaków ujmuje to w doskonałą całość.

Muszę jeszcze przyznać, że chłopaki bardzo ciężko pracują nad tym, by fani byli zadowoleni, dlatego proszę Was, byście poświęcili kilka chwil swojego dnia na zapoznanie się z tymi kluskami, ponieważ Monsta X potrzebują dużo, dużo miłości, byśmy kiedyś my, fani, oddali choć w połowie tyle miłości, ile oni przekazują nam każdego dnia.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja, ponieważ ja czułam się świetnie przy pisaniu tego. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 10/10




Do następnego! ♥

haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)


You Might Also Like

0 komentarze