COMEBACK TEEN TOP

20:35

Cześć kochani ♥

Przepraszam Was za długą nieobecność, ale ostatnio dość dużo wydarzyło się w moim życiu, wiec nie miałam czasu dodać posta. Z tej okazji dziś i jutro pojawia się dwa posty. jutrzejszy będzie dotyczył comebacku ZICO, więc zapraszam!

Dziś chciałabym trochę rozpisać się o comebacku TEEN TOP, który przypadł na 10 kwietnia bieżącego roku z piosenką "Love Is".

TEEN TOP to pięcioosobowy zespół, w którego skład wchodzą Niel, Ricky, C.A.P, Chunji i Changjo. (wcześniej zespół miał sześciu członków, ale L.Joe odszedł z zespołu). Zadebiutowali w 2010 roku pod skrzydłami TOP Media (utworzona przez Andy'ego Lee z Shinhwa).


Co do piosenki - nie spodobała mi się. Nie są to moje klimaty, nie przepadam za takimi "wolnymi" piosenkami. Lubię mocne klimaty, piosenki z dużą ilością basu. Jednak bardzo spodobały mi się solówki raperów. Bardzo dobrze wtopiły się w piosenkę, nadając jej trochę ostrości. Jednak cała piosenka nie urzekła mnie jakoś specjalnie.

Teledysk był o wiele lepszy od piosenki. Bardzo, bardzo mocno spodobała mi się choreografia. Jest naprawdę oryginalna i dobrze wymyślona. Chłopaki poradzili sobie z nią bardzo dobrze, wyglądając przy tym niezwykle olśniewająco i męsko. Sama nie wiem, czy teledysk niesie głębszy przekaz. Niby są tam ukazane momenty, nad którymi można by się zastanowić, ale nie wiem, czy jest w tym jakiś sens. Jednak jeśli ktoś z Was będzie chciał nad tym pomyśleć, możemy pomyśleć o tym razem!

Co do konceptu, nie był jakoś wyszukany. Co drugi zespół ma podobny koncept, jednak chłopaki z czegoś zupełnie normalnego stworzyli coś na kształt własnego kierunku w czymś, co jest szeroko rozpowszechnione. Połączyli miłość i motyw "niegrzecznych chłopców" z tajemniczością i delikatnością. To bardzo mi się spodobało (tym bardziej, ze wyglądali tam p r z e c u d o w n i e).

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja, ponieważ ja czułam się świetnie przy pisaniu tego. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 6/10



Do następnego! ♥

haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)

You Might Also Like

0 komentarze