DEBIUT DOUBLE EIGHT

20:06

Cześć kochani ♥

Dziś chciałabym napisać o (chyba) debiucie nowego zespołu - DOUBLE EIGHT z piosenką BOOSTER.

Niestety nie znalazłam zbyt wiele informacji o tym zespole i nawet nie jestem pewna czy to debiut, czy może raczej comeback. Jednak w skład zespołu wchodzi pięciu chłopaków: NARR, K.Z, HAN, E-LOOK i TAESOB.

Co do piosenki - jest bardzo skoczna i od razu wpadła mi w ucho. Najbardziej lubię właśnie takie klimaty, gdzie przy pierwszych dźwiękach piosenki już chce się tańczyć. Chłopcy mają bardzo przyjemne głosy i widać, że bardzo ciężko nad nimi pracowali. Przyjemne głosy wolaków idealnie mieszają się z wybuchowymi głosami raperów, tworząc naprawdę świetną piosenkę. Wielki plus!

Teledysk jest bardzo ciekawy. W większości to prezentacja układu tanecznego, który został wykonany z niezwykłymi - jak na debiut - umiejętnościami tanecznymi. Zauważyć możemy również zbliżenia na poszczególnych członków zespołu, co ma nas zapoznać z ich wyglądem, a także z cudownymi uśmiechami.

Jeśli chodzi o koncept, nie jest jakoś wymyślny. Są to po prostu chłopaki, którzy śpiewają, dobrze wyglądają i dużo się uśmiechają, próbując wywołać palipitacje serca u swoich fanek. Oczywiście nie zapominajmy o tym, że niegrzeczni, ładnie uśmiechający się chłopcy są teraz na topie i każda oddałaby serduszko takiemu chłopakowi.

Chcę jeszcze napisać, że ten zespół dopiero zaczyna i należy okazać mu dużo, dużo miłości i wsparcia, ponieważ sami się nie wypromują, a dzięki fanom będzie im się wiodło troszkę lepiej. Jak na tą chwilę mają bardzo, bardzo mało wyświetleń pod MV, więc obejrzyjcie teledysk i zachęćcie swoich przyjaciół (nawet nie k-poperów) o przesłuchanie piosenki i obejrzenie teledysku.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja, ponieważ ja czułam się świetnie przy pisaniu tego. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 7/10



Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)

You Might Also Like

0 komentarze