ULUBIEŃCY KWIETNIA: ANIME

19:39

Dziś przychodzę do Was z moimi ulubieńcami na miesiąc kwiecień. Pod koniec miesiąca będę wstawiała właśnie takiego posta z ulubieńcami na miniony miesiąc, czyli coś, co najbardziej mi się spodobało. 


   1. ULUBIONE ANIME:


W tym miesiącu moim ulubionym anime zostaje Marginal#4: Kiss Kara Tsukuru Big Bang. Jest to historia czwórki przyjacieli o różnych charakterach, którzy wspólnie wspinają się po szczeblach kariery, przeżywając przy tym również najdziwniejsze przygody. Zaprzyjaźniają się również z dwoma innymi zespołami z tej samej wytwórni: starszym od nich zespołem - Lagrange Point i najnowszym zespołem młodziutkich chłopaków - Unicorn Junior.Anime jest bardzo przyjemne i bardzo miło mi się je oglądało, było wiele śmiesznych momentów, ale niektóre potrafiły wywołać potok łez. Bardzo polecam!





   2. ULUBIONY OPENING:

Na tym miejscu znajduje się opening do anime Binan Koukou Chikyuu Bouei-Bu LOVE! Jest to piosenka Zettai Muteki - Fallin' Love. Anime samo w sobie jest bardzo urocze, choć bohaterowie wydają się być sceptycznie nastawieni do całego tego "słodkiego konceptu" i "uroku". Tak samo jest z openingiem, jest bardzo uroczy, ale ukazuje również odwzorowanie tego, co dzieje się w całej serii. 






   3. ULUBIONY ENDING:

Chyba w tym miesiącu nie mam ulubionego endingu, ale mogłabym Wam jeszcze raz polecić ending z Free, który dodałam dwa miesiące temu. Nie widziałam lepszego endingu od tego, więc ponownie się tutaj pojawia.




   4. ULUBIONA POSTAĆ:

W tym miesiącu postanowiłam postawić na R Nomurę, znanego z anime Marginal#4: Kiss Kara Tsukuru Big Bang. R jest bratem bliźniakiem L, do którego żywi głębsze uczucie. Jest cichym i spokojnym chłopcem, który znalazł swoje zamiłowanie w grach komputerowych. Jest również liderem Magi#4.





To na tyle z moich ulubionych z tego miesiąca. Pamiętajcie, że jutro pojawi się wersja z k-popem!

do następnego ♥

haruka x

You Might Also Like

0 komentarze