ULUBIEŃCY KWIETNIA: KPOP

19:20

Dziś pojawiłam się z k-popową wersją ulubieńców miesiąca. Przypominam, ze wszystko może ulec zmianie, bo to dopiero moje pierwsze posty i sama nie wiem jak będzie to wszystko wyglądało. Zapraszam do czytania!


   1. ULUBIONA PIOSENKA:


Zdecydowanie moją ulubioną piosenką kwietnia jest "BOYS AND GIRLS" od ZICO (ft. Babylon). jest bardzo przyjemna dla uszu i jeju zakochałam się w niej od pierwszego odsłuchania. Ma bardzo uroczy rytm, choć nie jest urocza sama w sobie. Lubię takie piosenki, choć nawet nie potrafię wskazać co najbardziej mnie w nich urzeka.




   2. ULUBIONY MV:

Ulubionym teledyskiem będzie teledysk do "JACKPOT" od BLOCK B. Sama nie wiem co mi się w nim najbardziej spodobało. Może właśnie ta tematyka cyrkowa? Bardzo lubię tą tematykę i oglądam wszystkie możliwe filmy i seriale, które obejmują taką tematykę. Teledysk jest jak dla mnie mega dobrze wykonany, a sam koncept jest bardzo ciekawy.



   3. ULUBIONY COMEBACK:

Jeju wiem, ze to już paranoja, ale muszę napisać o comebacku ZICO (przepraszam, że jest tu dziś tak dużo Zico, ale jestem teraz w nim zakochana i wariuję). Comeback Ji-ho miał miejsce 13 kwietnia bieżącego roku z piosenką "She's a baby". Jest ballada opowiadająca typowo o miłości, jednak raper przedstawia ją w trochę inny sposób. Możecie więcej o tym comebacku przeczytać w osobnym poście, poświęconym temu tematowi, klikając właśnie tutaj!



   4. ULUBIONY IDOL:

W tym miesiącu moim ulubionym idolem zostaje Bambam z GOT7. Kunpimook Bhuwakul to 19-to letni Tajlandczyk, który rozpoczął swoją karierę pod skrzydłami JYP w zespole GOT7, jako raper. Cieszy się nie tylko nieziemskim wyglądem, ale także niesamowitym głosem i zdolnościami tanecznymi.


Jak na dziś to tyle. Z miesiąca na miesiąc będzie pojawiało się więcej podpunktów, do których mogę się odnieść, ale nie chciałabym Was zrazić na sam początek.

Do następnego!

haruka x

You Might Also Like

0 komentarze