DEBIUT 14U

20:22

Cześć skarby!

Dziś zajmiemy się kolejną, nową grupą, która miała swój debiut 16 kwietnia bieżącego roku. Chłopaki po kilkumiesięcznej promocji postanowili zaszczycić nas pierwszym MV w ich historii. Mowa tutaj oczywiście o 14U i piosence "VERY VERY VERY", promującą ich debiutancki album.

14U to zespół, składający się z 14 młodych chłopaków w wieku od 25 do 17 lat: E.Sol, Luha, Go Hyun, B.S, Loudi, Eunjae, Woo Joo, Do Yul, Do Hyuk, Hyun Woong, Young Woong, Rio, Se Jin i Kyeong Tae. Zadebiutowali 16 kwietnia pod skrzydłami BG Entertainment.


Jak dla mnie, piosenka jest bardzo urocza, ukazująca urok młodych chłopców (i mężczyzn, ale shh). Nie brakuje jednak mocniejszych momentów, a także części raperów, które idealnie pasują do piosenki, a także do partii wokali. Piosenka bardzo mi się spodobała i mam nadzieję, że w takim stylu pozostanie ich twórczość (choć w głębi serca chciałabym zobaczyć ich w skórzanych kurtkach i ciemnym makijażu, ale zapomnijmy).

Co do teledysku, bardzo mi się spodobał. Spodobał mi się zamysł na "zwiedzanie domu" wraz z chłopakami, poznając nie tylko każdy zakamarek ich "domku", ale także przy okazji poznając ich. Również spodobał mi się zamysł na wspólny taniec. Widać, ze chłopaki bardzo dobrze się bawią, a ich relacja jest silna.

Jeśli chodzi o koncept to bardzo podoba mi się pomysł podobnych, a może nawet takich samych ubrań (jeśli mówimy o koszulach, które mają na sobie w teledysku). Może i łatwiej się pomylić przy rozpoznawaniu kto jest kim (tym bardziej, jeśli dopiero rozpoczyna się przygodę z tym zespołem, a to baaaardzo duży zespół), ale jednak robi to duże wrażenie (tym bardziej, jeśli idealnie pasują do kolorystyki pomieszczeń w teledysku, tworząc przyjemne dla oczy połączenie).

W kilku słowach: trzeba ich wspierać i kochać, bo przy debiucie zawsze jest najgorzej, więc dajmy im jak najwięcej wsparcia!

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja, ponieważ ja czułam się świetnie przy pisaniu tego. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 8/10




Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)

You Might Also Like

0 komentarze