COMEBACK 24K

23:03

Cześć kochani! Dziś chciałabym napisać kilka miłych słów o comebacku 24K, który miał miejsce uwaga, uwaga... DZISIAJ! Rzadko kiedy udaje mi się, by wrzucić post o comebacku w dniu wyjścia comebacku, więc wielki szacunek dla mnie. Wracając, chłopcy, a raczej bardzo seksowni mężczyźni powrócili do nas z nowym singlem - ONLY YOU.

24K to 7-osobowy (aktualnie) zespół, utworzony przez Choeun Entertainment w 2012 roku. W skład boysbandu wchodzą: Hui, Cory, Kisu, Jeonguk, Jinhong, Changsun, Hongseob. Byłymi członkami są: Seokjune, Byungho, Daeil i Sungoh.


Jeśli chodzi o piosenkę, za pierwszym razem wydawała mi się taka sobie. Często mam tak, że muszę przesłuchać piosenkę kilka razy, zanim serio wpadnie mi w ucho. Jednak piosenka okazała się być całkiem fajna i wpadająca w ucho, bardzo ją polecam. Myślałam, że to będzie typowa, ckliwa ballada, wyciskacz łez, ale się myliłam (i bardzo dobrze, bo nie przepadam za balladami).

Co do teledysku - jest bardzo ciekawy. Połączenie czerni i bieli z wielokolorową scenerią przedstawia kontrast całego teledysku. Bardzo ciekawi mnie jednak jego przesłanie. Ja sama myślę, że chodzi tu o choroby psychiczne, które ma każdy z chłopaków w teledysku (wskazuje na to zażywane leków dożylnie, ciasne, puste pomieszczenia i "podążanie" w kierunku krawędzi, symbolizujące samobójstwo).  Sama jednak nie jestem pewna co do przesłania, ale jeśli macie jakieś inne teorie - śmiało, piszcie je tutaj.

Jeśli chodzi o koncept - seksowny. Mogę go podpiąć właśnie pod ten typ konceptu, choć wcale mi to nie przeszkadza. Chłopcy w teledysku wyglądają przecudownie i aż miło się patrzy na piękne twarzyczki i pasujące, dodające seksapilu ubrania. Z chęcią zobaczyłabym ich na żywo i żałuję, że nie zrobiłam tego wcześniej.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 8/10


Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)

You Might Also Like

0 komentarze