COMEBACK GOT7 - MY SWAGGER

19:32

Cześć! Dziś chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na temat japońskiego comebacku GOT7 z piosenką "MY SWAGGER", który przypadł na poniedziałek, czyli 22 maja.


Jeju, muszę od razu przyznać, że piosenka idealnie uderzyła w mój gust. GOT7 są zespołem, których piosenki w większości pasują do moich kryteriów i cholera, to chyba nigdy się nie zmieni. Zawsze miałam słabość do raperów i to chyba nigdy się nie zmieni, bo za każdym razem, gdy słucham zwrotki Bambama, Marka lub Jacksona to sie uśmiecham i jejku, chciałabym usłyszeć ich piękne głosy na żywo. RAP YUGYEOMA. CZY WY SŁYSZELIŚCIE RAP YUGYEOMA? Przysięgam, ze mogłabym go słuchać do końca mojego życia i nigdy by mi się nie znudził. Gyeommie jest tak niedoceniany, wiec proszę, okażcie mu mnóstwo miłości ♥ Co do samej piosenki, jest świetna pod każdym względem. Niesamowite partie wokalistów idealnie mieszają się ze zwrotkami raperów, tworząc istną perfekcję. 

Co do samego teledysku - jest świetny. Nie jest jakoś super wystrzałowy, nie ma miliona efektów specjalnych, są po prostu ukazane wszystkie względy chłopaków i prostota sama w sobie. Chłopcy wydają się być szczęśliwi i to jest najważniejsze. Cieszy mnie to, że w teledysku jest ukazana zabawa, wspólne spędzanie czasu, tańczenie i po prostu przyjaźń chłopaków. Cieszę się, że chłopcy czerpią przyjemność z tego co robią i mam nadzieję, że będą szczęśliwi już na zawsze. 

Co do konceptu to sama nie wiem jak go nazwać. Chłopcy są ubrani tak, jak na co dzień, bawią się i tańczą. Myślę, że jest to mieszanka konceptu seksownego, codziennego z ulicznym. Wszyscy wyglądają świetnie (choć bolą mnie żółte butki Bamka, bu), widać, że bardzo ciężko pracowali i cieszę się, ze tak dużo osób ich wspiera. Zasługują na dużą ilość miłości!

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 10/10 BARDZO POLECAM!!!!!





Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)

You Might Also Like

0 komentarze