ULUBIEŃCY MAJA: K-POP

17:37

Dziś pojawiłam się z k-popową wersją ulubieńców miesiąca. Przypominam, ze wszystko może ulec zmianie, bo to dopiero moje pierwsze posty i sama nie wiem jak będzie to wszystko wyglądało. Zapraszam do czytania!

   1. ULUBIONA PIOSENKA:

Zdecydowanie moją ulubioną piosenką maja jest "DON'T WANNA CRY" od SEVENTEEN. Piosenka jest przepiękna, od razu bardzo mi się spodobała. Ma piękne przesłanie i jestem pewna, że spodoba się większości z Was tym bardziej, że wielu z was lubi SEVENTEEN. ostatnio wstawiłam też posta o comebacku SEVENTEEN, którego możecie przeczytać, klikając właśnie tutaj.




   2. ULUBIONY MV:

Ulubionym teledyskiem będzie teledysk do "JUST RIGHT" od GOT7. Teledysk jest bardzo uroczy, cukierkowy. Jest utrzymywany w uroczym stylu, który idealnie moim zdaniem pasuje do chłopaków. Sam teledysk, jak i piosenka pokazują, że wszyscy są piękni, niezależnie od tego, jak wyglądają.



   3. ULUBIONY COMEBACK:

Wiem, że nie powinnam dwa razy pisać o tym samym zespole, ale w tym miesiącu moim ulubionym comebackiem będzie "MY SWAGGER" od GOT7. Piosenka jest świetna, wpada w ucho. Teledysk jest bardzo ciekawy i pokazuje świetne relacje, między członkami zespołu. Wstawiłam również posta o tym comebacku, więc jeśli macie życzenie to możecie go przeczytać, klikając właśnie tutaj.



   4. ULUBIONY IDOL:

W tym miesiącu moim ulubionym idolem zostaje Vernon. Hansol Vernon Chwe to 19-letni Ameryknin, który przeprowadził się do Korei w wieku pięciu lat. Jest jednym z członków SEVENTEEN. Jest uroczym chłopakiem z niezwykłym poczuciem humoru. Polubiłam go dzięki mojemu przyjacielowi, który oszalał na jego punkcie (kc Kuba).




Jak na dziś to tyle. Z miesiąca na miesiąc będzie pojawiało się więcej podpunktów, do których mogę się odnieść, ale nie chciałabym Was zrazić na sam początek.

Do następnego!

haruka x


You Might Also Like

0 komentarze