COMEBACK VIXX

19:03

Cześć kochani ♥

Dziś zajmiemy się świeżutkim comebackiem VIXX, którzy to właśnie dziś postanowili powrócić do nas z nową piosenką "Shangri-la".

VIXX to zespół utworzony w 2012 roku pod przewodnictwem Jellyfish Entertainment. W skład wchodzi sześciu młodych i niezwykle utalentowanych chłopaków: Leo, Ken, N, Hyuk, Ravi i Hongbin.


Zacznijmy od piosenki, która O BOŻE, PRZEZ NASTĘPNE KILKA DNI (jeśli nie tygodni) BĘDZIE CHODZIŁA PO MOJEJ GŁOWIE, NIE DAJĄC MI CHWILI WYTCHNIENIA.  Zakochałam się w tej piosence i mówi to osoba, która nigdy wcześniej nie miała nic wspólnego z twórczością VIXX. Uderzyła w moje gusta, choć nie całkiem, ale jednak przekonałam się, że co raz to więcej piosenek jest dopasowanych idealnie dla mnie. Delikatne głosy wokali idealnie łączą się z partiami raperów, tworząc wybuchową mieszankę, która wprawiła niejednego fana w zawał serca. Nie mogę się doczekać live performance.

Co do teledysku - złoto i diamenty. Cholernie bardzo spodobały mi sie motywy kwiatów, wachlarzy i planet, które zbliżały się do siebie, by w końcu połączyć się w jedność. I jeszcze ten taniec w wodzie :)))))) Czasem myślę, że ci wszyscy idole próbują wykończyć nas psychicznie I SPECJALNIE POKAZUJĄ SWOJE CZĘŚCI CIAŁA. Muszę przyznać, ze chłopaki są BARDZO PRZYSTOJNI I NIESAMOWICIE SEKSOWNI, a ich dance skills zwaliły mnie z nóg. Bardzo podobał mi się ten taniec z wachlarzami i myślę, że to będzie jeden z moich ulubionych MV na ten miesiąc. 

Koncept jest cudowny. Tak jak wcześniej wspominałam - wachlarze mnie po prostu urzekły. Sama nie wiem dlaczego, może to dlatego, że nie są one tak bardzo rozpopularyzowane i rzadko kiedy widzi się wachlarzyk w jakimś MV. Połączenie delikatności, seksapilu i szykownych ciuszków sprawiło, że zapewne nie tylko ja leżałam pół godziny i próbowałam jakoś się ogarnąć. Jedna wielka petarda.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 10/10 BARDZO POLECAM!!!!!

Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)

You Might Also Like

0 komentarze