COMEBACK BLOCK B

20:58

Cześć kochani!

Dziś chciałabym Was serdecznie zaprosić na nowy post, który chciałabym poświęcić comebackowi zespołu BLOCK B, a również ich nowemu dziełu : "SHALL WE DANCE."

(JUTRO POJAWI SIĘ POST O MONSTA X)

BLOCK B to zespół powstały w 2011 roku przez Cho PD, jednak od 2013 roku są w Seven Seasons. W skład zespołu wchodzi siedmiu bardzo utalentowanych członków: Taeil, B-Bomb, Jaehyo, U-KwonPark KyungZico i P.O.


Piosenka bardzo mi się spodobała. Należy do tego typu, który można posłuchać w spokoju, ale każda próba kończy się niepohamowaną chęcią tańca. Piosenka sama w sobie jest bardzo rytmiczna, zawiera sporą ilość rapu, co mi się podoba, jednak najbardziej z całej piosenki spodobał mi się refren. Sama nawet nie jestem w stanie powiedzieć dlaczego tak się stało. Jednak mogę powiedzieć, że widać ciężką pracę chłopaków i to, jak dobrze brzmią przez ogrom pracy. Dobra robota.

Teledysk również przypadł mi do gustu. Nie należy do teledysków o tematyce tajemniczej, która ostatnio jest bardzo modna, ale bardzo dużo się w nim dzieje. Wszystko dzieje się w jakiejś opuszczonej dzielnicy, gdzie spotkała się duża grupa ludzi, w której oczywiście są nasi chłopcy. Widzimy jak świetnie się oni bawią: tańczą, śpiewają i wygłupiają się w swoim towarzystwie. Możemy dostrzec to, jak świetnie się ze sobą dogadują i jak silna jest ich wzajemna więź. Uwielbiam takie motywy w teledyskach, ponieważ kocham patrzeć na uśmiechy członków zespołów nawet, jeśli ich nie znam, ale mogę być wtedy pewna, ze przynajmniej to jest w jakiś sposób ucieczką od ciężkiej pracy i sprawia im to przyjemność.

Koncept mogę podpiąć pod typowo uliczny. W ubiorach chłopaków dominuje mieszanka różnych stylów, tworząc swoistego rodzaju street style. Sama scenografia również wzorowana jest na ulicy, a bohaterowie w teledysku zachowują się w sposób prosty, często prymitywny, co jest charakterystyczne dla dzieciaków z ulicy.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.

Moja ocena: 10/10


Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :) Może chcielibyście, bym dodała posta o teorii odnośnie jakiegoś MV?

You Might Also Like

0 komentarze