COMEBACK SUPER JUNIOR

21:07

Cześć kochani!

Dziś chciałabym Was zaprosić na kilka miłych słów na temat najnowszego comebacku SUPER JUNIOR, na który czekaliśmy całe dwa lata! Oczywiście chodzi mi o ich nowy kawałek, "BLACK SUIT."

SUPER JUNIOR to zespół utworzony w 2005 roku pod skrzydłami SM Entertainment. W skład zespołu aktualnie wchodzi 11, niezwykle utalentowanych i przystojnych członków: Leeteuk, Heechul, Yesung, Kangin, Shindong, Sungmin, Eunhyuk, Donghae, Siwon, Ryeowook i Kyuhyun, a dwóch członków (Han Geng i Kim Kibum) opusciło zespół.


Piosenka spodobała mi się średnio. Nigdy nie zagłębiałam się w dyskografię SuJu, dlatego mało mogę powiedzieć o ich stylu muzycznym, ale wydaje mi się, że zostają przy tym, co robili zawsze. Piosenka tak, jak poprzednie jest bardzo chwytliwa i momentami aż nie sposób jest nie ruszać się w rytm muzyki. Bardzo podoba mi się refren piosenki, który według mnie świetnie pasuje do całokształtu. Muszę również przyznać, że bardzo podobają mi się głosy chłopaków. Są już bardzo długo na rynku, przez co ich głosy brzmią naprawdę świetnie. Mają ogromny talent i cieszę się, że SM w końcu wypuściło ich z piwnicy.

Co do teledysku - świetny. Bardzo spodobał mi się motyw "cofania w czasie" na samym początku teledysku. Samo MV ukazuje życie na wyżynach społeczeństwa w towarzystwie pieniędzy, ekskluzywnych i wystawnych imprez i pięknych dam. Motywem przewodnim jest aukcja, na której licytowany jest czarny garnitur. Chłopaki należą do "gangu," którego celem jest jakby wykradnięcie(?) garnituru, jednak wydaje mi się, że zrobiła to ta kobieta, która nagle podeszła do gabloty (potem możemy zauważyć w tle pustą gablotę, jednak nie jest ona jasno pokazana). Bardzo spodobał mi się taki motyw. SuJu są jednym z zespołów, do których pasuje każdy motyw i każdy koncept, co bardzo rzadko się zdarza. Bardzo cieszę się, że w końcu powrócili z czymś nowym.

Jeśli chodzi o koncept, jest typowo męski, seksowny i ze wskazaniem na wysokie ułożenie chłopaków w hierarchii społecznej. Muszę przyznać, że chłopaki wyglądają świetnie w tym koncepcie. To bardzo do nich pasuje, tym bardziej, że są dorosłymi mężczyznami. Bardzo przyjemnie patrzyło mi się na nich w garniturach.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.

Moja ocena: 9/10


Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :) Może chcielibyście, bym dodała posta o teorii odnośnie jakiegoś MV?

You Might Also Like

0 komentarze