COMEBACK SEVENTEEN - CLAP

19:41

Hej kochani!

Dziś przychodzę do Was z nowiuteńkim comebackiem SEVENTEEN, który ukazał się kilka godzin temu. Oczywiście chodzi tutaj o "CLAP."

JUTRO POJAWI SIĘ POST O COMEBACKU SUPER JUNIOR!


Piosenka bardzo mi się spodobała. Bardzo wpadła mi w ucho, ponieważ posiada porywczy rytm, taneczną melodię i idealnie dopasowane głosy do każdej części piosenki. Nie wiedziałam w sumie czego spodziewać się po tym comebacku, ale jestem teraz pewna, ze chłopaki wykonali kawał dobrej roboty i bardzo ciężko pracowali nad samą piosenką, a także całym albumem. Jestem pewna też tego, ze ta piosenka pojawi się w mojej playliście, ponieważ według mnie jest świetna i idealnie pasuje do chłopaków.

Teledysk według mnie jest prześwietny. Jest bardzo kolorowy i zabawny, a intro mnie rozwaliło (kocham drwiny ze wzrostu Wooziego). Bardzo, bardzo spodobały mi się te motywy komputerowe i zakłócenia, które idealnie pasuj.ą do całokształtu teledysku. Samo MV ukazuje to, co w chłopakach najlepsze: ich silną więź, niesamowite umiejętności taneczne, a także to, jak świetnie chłopcy potrafią się ze sobą bawić. Widać, że bardzo dobrze sie ze sobą dogadują i nie są tylko przyjaciółmi, ale także rodziną. Uwielbiam ich za to.

Cały koncept opiera się na połączeniu męskości, słodkości i seksowności z zabawą i street stylem, co daje niesamowitą i chwytliwą mieszankę. Bardzo spodobały mi się outfity chłopaków w teledysk (nie wspomnę już o samych chłopakach hehe). Jestem pod wrażeniem tego, ze pasują do siebie idealnie nawet wizualnie.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.

Moja ocena: 10/10


Do następnego! ♥
haruka x 


p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :) Może chcielibyście, bym dodała posta o teorii odnośnie jakiegoś MV?

You Might Also Like

0 komentarze