COMEBACK APINK

17:34

Cześć kochani!

Dziś chciałabym troszkę rozpisać się na temat comebacku APINK, który przypadł na wczoraj z piosenką "FIVE".

APINK to girlsband, który powstał w 2011 roku pod skrzydłami Plan A Entertainment. W skład zespołu wchodzi 6 dziewcząt: Park Cho-rongYoon Bo-miJung Eun-jiSon Na-eunKim Nam-joo i Oh Ha-young. Ponadto w 2013 roku zespół opuściła Hong Yoo-kyung. W tym roku zespół obchodzi swoją szóstą rocznicę.


Zacznijmy więc od piosenki. Szczerze, przesłuchałam ją jeden raz i spodobała mi się średnio. No ale stwierdziłam, ze nie mogę tego tak zostawić, więc przesłuchałam ją jeszcze raz i spodobała mi się o wiele bardziej (nie wiem, co ze mną jest nie tak, nie pytajcie). Dziewczyny są bardzo utalentowane, mają świetne głosy i sama piosenka bardzo wpada w ucho. Nie słucham raczej zespołów dziewczęcych, sama nawet nie jestem w stanie wytłumaczyć dlaczego, ale zauważyłam, ze bardzo dużo tracę, bo zaczynam dostrzegać co raz więcej dziewczęcych zespołów z ogromnym talentem i potencjałem.

Jeśli chodzi o teledysk - bardzo mi się spodobał. Tak jak już wspominałam w tysiącach wcześniejszych postów - kocham motywy kwiatów, jestem w nich zakochana i mogłabym oddać duszę za jak najwięcej kwiatuszków w każdym teledysku. Muszę przyznać, że do opinii o tym teledysku również przyczyniła się duża ilość kwiatów, ale również pomysłowość i prostota. Bardzo spodobał mi się motyw z "grą planszową". Dzięki niej możemy ujrzeć dziewczyny przy wykonywaniu różnych, codziennych czynności (jak pieczenie ciast, ogrodnictwo). Oczywiście nie mogę zapomnieć o układzie tanecznym, który bardzo mnie urzekł.

Co do konceptu to myślę, że zakwalifikowałabym go do czegoś, co jest połączeniem uroczego, naturalnego/wiejskiego i retro. Bardzo podobają mi się stroje dziewczyn, które widzimy w teledysku i jejku, chyba serio się w nich zakochałam. Na co dzień nie noszę takich rzeczy, ograniczam się raczej do ciemnych ubrań, ale jak widzę takie ubranka to sama mam ochotę w nie wskoczyć. Bardzo podoba mi się takie połączenie.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 9/10


Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)

You Might Also Like

0 komentarze