COMEBACK G-DRAGONA

20:09

Hejka skarby! 

To już drugi i ostatni post z naszego mini-maratonu. Następny pojawi się dopiero po nowym comebacku lub debiucie, więc sama nie jestem do końca pewna, kiedy się "zobaczymy".

Chciałabym Wam teraz przybliżyć comeback G-DRAGONA z piosenką "Untitled, 2014", która pojawiła się wraz z wyjściem mini albumu - Kwon Jiyong.

G-Dragon, a raczej Kwon Jiyong to 28-letni członek zespołu BIGBANG, który zadebiutował solo w 2009 roku z piosenką "HEARTBREAKER". Jego comeback przypadł na dzień dzisiejszy, wywołując miliony małych ataków serca na calutkim świecie.


Jeśli chodzi o piosenkę... Pamiętacie, że nie lubię smutnych piosenek, prawda? Tak, chyba w końcu odnalazłam wyjątek. Ta piosenka to złoto i diamenty. Z reguły nie podobają mi się ballady, nawet nie przepadałam za balladami od zespołów, które stanuję, ale ta piosenka serio jest wyjątkiem. Sama nie wiem, co mnie w niej urzekło. Zapewne anielski głos Jiyonga, który potrafi niesamowicie rapować, ale jeśli już przychodzi mu zaśpiewać, robi to tak, że wszystkich wgniata w podłogę. To właśnie poczułam, kiedy Jiji zaczął wykonywać high notes. Zostałam mocno wgnieciona w podłogę. Sama piosenka jest bardzo melodyjna, bardzo przyjemnie się jej słucha. To dobra piosenka do rozmyślania o egzystencji.

Jeśli chodzi o teledysk, nie jest taki, jak wszystkie. Nie ma w nim zawartego układu tanecznego, żadnej historii. Jest tylko Jiyong na tle rozjaśniającego się nieba. Ciekawi mnie właśnie przedstawienie samego wokalisty, a także tła. GD jest ukazany w kolorze, który nie jest dla ans naturalny, ponieważ efekt, w jakim jest przedstawiony jest fioletowy. Jednak możemy dostrzec, że jego "kolor" zmienia się wraz ze zmianą kolorystyki tła. Samo tło ma przeróżne kolory. Zazwyczaj jest to różnokolorowe niebo, jednak czasem widać również kolory jak zieleń, ostry czerwień, które nijak mają się z kolorem nieba. Nie jestem jednak pewna, czy samo przedstawienie bohatera i nieba niesie za sobą jakieś głębsze przesłanie.

Jeśli chodzi o cały koncept, jest bardzo w stylu Jiyonga. Jest ubrany bardzo zwiewnie, więc w taki sposób, w jaki zwykle się ubiera. Zwiewne koszule to coś, co GD lubi najbardziej, a więc przedstawia w ten sposób swój codzienny styl bycia. Wydaje mi się, że jego styl ubioru jest też nawiązaniem do naturalności i delikatnej domieszki wiejskiego stylu, życia na łonie natury, gdzie wszystko musi być zwiewne i najlepiej funkcjonalne.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 10/10

Do następnego! ♥

haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)




You Might Also Like

0 komentarze