COMEBACK DAY6

19:29

Cześć kochani!

Przygotowałam dla Was dziś post odnośnie comebacku zespołu DAY6 z piosenką "I SMILE", którzy powrócili do nas 6 czerwca tego roku. PAMIĘTAJCIE, ŻE JESZCZE DZIŚ POJAWI SIĘ POST, DOTYCZĄCY COMEBACKU G-DRAGONA!

DAY6 to zespół rockowy, który zadebiutował 7 września 2015 roku pod skrzydłami JYP Entertainment z mini albumem The Day. W skłąd zespołu wchodzą: Jae, Sungjin, Young K, Wonpil, Dowoon, z czego byłym członkiem jest dodatkowo Junhyeok.


Piosenka nie wpadła mi w ucho i przyznam to z czystym sercem. Nie wiem, co wszyscy teraz mają z tymi smutnymi, balladowymi piosenkami, ale halo, ja już nie mam co słuchać! Dobrze wiecie, że nie przepadam za balladami. Jednak muszę przyznać, że chłopaki wykonali kawał dobrej roboty. Piosenka może i jest balladą, ale wpada w ucho. Ma piękny przekaz, a głosy chłopaków idealnie pasują do całości.

Jeśli chodzi o teledysk to bardzo mi się spodobał. Podoba mi się motyw imprezy i DAY6 jako zespół, występujący na tej właśnie imprezie. Widać tutaj relację między chłopakiem, a dziewczyną. Prawdopodobnie wokalista był kiedyś z tą dziewczyną w związku, a w teledysku możemy zauważyć sytuacje, które miały miejsce podczas chwil, które spędzili, będąc jeszcze razem. Piękne scenerie i łono natury sprawiają, ze czujemy się tak, jakbyśmy tam byli. Bardzo piękny teledysk, kolejny już w tym miesiącu, który urzekł mnie w całości, ponieważ uwielbiam motywy kwiatów, a także piękne scenerie. 

Co do konceptu - bardzo mi się spodobał. Jest naturalny, bez przesady. Bardzo pasuje do całokształtu dzieła. Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się styl chłopaków w teledysku. Jest taki naturalny, ukazuje to, jak ubiera się każdy z nas, nie ma tam nic nadzwyczajnego, a jednak przykuwa uwagę. Kolorystyka również idealnie pasuje do scenerii. 

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 8/10

Do następnego! ♥

haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)


You Might Also Like

0 komentarze