COMEBACK MONSTA X - SHINE FOREVER

20:00

Cześć kochani!

Dziś chciałabym napisać kilka ciepłych słówek na temat nowiuteńkiego comebacku MONSTA X  z piosenką "SHINE FOREVER".


Zacznijmy więc od piosenki. Sama nie wiem co o niej sądzić, bo zazwyczaj uwielbiałam piosenki MX, ale jakoś ta nie przypadła mi do gustu i sama nie wiem czemu. Może będzie tak, że dopiero za którymś razem mi się w pełni spodoba. Jednak nie mogę powiedzieć, że piosenka nie jest świetna, bo bym skłamała. Piosenka idealnie pasuje do natury chłopaków, jest połączeniem delikatności w wybuchowością, co ostatnimi czasy jest dość typowe dla MONSTA X. Tym razem moim ulubionym momentem (oprócz oczywiście zwrotek raperów) jest refren, który idealnie wpasowuje się w całokształt piosenki. Chłopaki wykonali kawał dobrej roboty i mam nadzieję, że z czasem przekonam się do tej piosenki.

Jeśli chodzi o teledysk... TEORIE. Mam teraz mnóstwo teorii dotyczących całego MV, który moim zdaniem jest cudowny. Pierwsza z nich odnosi się do jednego z członków zespołu - Kihyuna. Możemy zauważyć na jego oczach czarną opaskę. Może to symbolizować to, że jest ślepy, niewidomy. Potrzebuje również kogoś, kto go prowadzi, opiekuje się nim, jest "jego oczami". Druga z nich odnosi się już całego teledysku. Siedmiu chłopców podróżuje po świecie, dobrze się bawiąc i korzystając z życia. Na samym początku możemy zauważyć, że Minhyuk prowadzi samochód pierwszy. Myślę, że gdzieś między tymi wydarzeniami miał miejsce wypadek, który pozbawił Kihyuna wzroku. Dlaczego tak uważam? Za kierownicą potem siedzi Shownu. Być może Minhyuk bał się, że spowoduje kolejny wypadek. Podczas teledysku widzimy czarno-białe sceny, które są prawdopodobnie wspomnieniami Minhyuka z wypadku, więc możemy zauważyć, że bardzo cierpi z powodu wypadku i nie może się z tym pogodzić. Widzimy też sytuację, gdzie chłopcy (oprócz oczywiście Kihyuna) winią Minhyuka za spowodowanie wypadku (np. Wonho ogląda się za Minhyukiem, który siedzi w samochodzie i odchodzi, wtedy Jooheon go złapał i próbował z nim porozmawiać, ale Wonho powiedział mu o wypadku, a ten się wkurzył i rzucił się na Minhyuka, a Shownu próbował go powstrzymać). Mimo wszystkich złych słów na Minhyuka, Kihyun nadal zapewniał go, że to nie jego wina i był przy nim.
Co do tych lightsticków - Shownu był tym, który znalazł je w lesie i powiedział o nich innym. Wszyscy zbierali się wokół lightsticków, których było co raz więcej. Możemy zauważyć również, że Kihyun jest w środku, wszyscy w ten sposób próbowali go wesprzeć.
Według mnie ta historia jest bardzo ciekawa, ale pamiętajcie, że to tylko moja opinia, moja wersja, a Wy możecie mieć zupełnie odmienne zdanie.

Moim zdaniem koncept jest świetny. Ukazuje nie tylko delikatność, naturalność, ale również seksapil, urok i przede wszystkim wsparcie. Bardzo spodobał mi się ten koncept, który ukazuje kolejne oblicze chłopaków, przedstawiając ich w nowej sytuacji, która może się przydarzyć każdemu z nas.
Widać, że wszyscy bardzo wczuli się w swoje role, wyglądając przy tym olśniewająco (no bo przyznajmy, każdy ich strój w MV jest przecudowny, prawda?)

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 9/10

Do następnego! ♥

haruka x

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)

You Might Also Like

0 komentarze