COMEBACK CHUNGHY

17:51

Cześć kochani!

Zapraszam Was na nowy post. Dziś i jutro pojawią się po dwa posty, ponieważ nagromadziło się już trochę tych comebacków, a chciałabym ogarnąć i wstawić post o każdym.

Ten post poświęcę comebakowi CHUNGHI z piosenką WHY DON'T YOU KNOW WHAT, który przypadł na wczoraj.

Kim Chungha brała udział w programie PRODUCE 101, przez co dostała się do zespołu I.O.I, ale postanowiła z niego odejść. Teraz jest solową artystką i zadebiutowała solo w 2016 roku.


Piosenka jest spokojna i miło się jej słucha, jednak nie spodobała mi się. Jak dla mnie jest zbyt słodka, niezbyt przepadam za słodkimi konceptami, jeśli chodzi o kobiety. Sama nie jestem w stanie powiedzieć dlaczego, ale jednak muszę przyznać, że kobieta ma przepiękny głos i cieszę się, że potrafi dobrze go wykorzystać. 

Teledysk natomiast bardzo mi się spodobał. Jest naturalny, delikatny i bardzo pasujący do klimatu piosenki. Sama nie wiem dlaczego, ale takie klimaty bardzo pasują mi do Chunghy i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś zrobi coś w stylu tego teledysku. Bardzo podoba mi się sceneria, przedstawiona w teledysku. Jest naturalna, delikatna i utrzymywana w jasnych kolorach. Bardzo podoba mi się ten teledysk.

Jeśli chodzi o koncept - jest bardzo naturalny i delikatny. Idealnie pasuje do piosenki i teledysku, Chungha jest piękną kobietą, która wygląda wprost cudownie, wiec niepotrzebne są jej krzykliwe ubrania, masa biżuterii i tona makijażu. Cieszę się, że kobieta potrafi idealnie wykorzystać swoje walory. 

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 6/10


Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)

You Might Also Like

0 komentarze