COMEBACK FTISLAND

20:47

Hej kochani!

To już drugi post z dzisiejszego mini-maratonu. Następny pojawi się jutro i będzie to comeback DAY6.

Przyjrzymy się więc bliżej comebackowi FTISLAND z piosenką WIND, który przypadł na wczoraj.

FTISLAND to rockowy zespół, który zapoczątkował swoją działalność w 2007 roku pod skrzydłami FNC Entertainment. W skład zespołu wchodzi pięciu utalentowanych chłopaków: Hongi, Jaejin, Jonghoon, Minhwan, Seunghyun, dodatkowo byłym członkiem jest Wonbin. Ich popularność i fenomen trwają do dziś. 


Jeśli chodzi o piosenkę - nie spodobała mi się. Wiele razy wspominałam, że nie przepadam za balladami miłosnymi. Jednak głos wokalisty urzekł mnie i chciałabym przekonać się do tej piosenki, ponieważ melodia bardzo do mnie przemawia. Piosenka jest piękna sama w sobie, choć to nie są moje klimaty i muszę to przyznać z bólem serca. Jednak chłopaki wykonali kawał dobrej roboty i duży plus za to. 

Co do teledysku, jest przepiękny. Urzekł mnie motyw fortepianu i po prostu zakochałam się w tym. Tym bardziej, jeśli jest mowa o motywach kwiatowych, od zawsze skradały moje serce. Historia przedstawiona w MV opowiada o nieszczęśliwej miłości, jednak fabuła jest szczątkowa i nie jestem w stanie wywnioskować z niej więcej, niż to, ze miłość przedstawiona przez bohaterów nie jest miłością szczęśliwą. Na początku wydaje się, że są szczęśliwi, jednak później wszystko zmienia się na naszych oczach. Kobieta stara się uciec od mężczyzny, ale widać, ze bardzo mu na niej zależy i stara się ja dogonić. Smutna historia przedstawiona w piękny sposób. 

Koncept jest piękny. Delikatna kolorystyka, mnóstwo naturalności i piękne twarze, połączone z bólem wymalowanym na twarzy. Podoba mi się ta prostota przedstawiona w teledysku, nie ma nic przesadzonego, góruje naturalność i zalążek minimalizmu, jeśli chodzi o ubrania bohaterów. Bardzo podoba mi się ten zamysł twórczy, jest mnóstwo kwiatów, co w pewien sposób przybliża nam wiejską naturę. Przypadło mi to do gustu, więc mam nadzieję, ze chłopaki stworzą jeszcze kilka dzieł w takim stylu.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 8/10

Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)


You Might Also Like

0 komentarze