COMEBACK MAMAMOO

18:06

Cześć!

Zapomniałam Wam wcześniej napisać, że zamierzam wrzucić dziś jeszcze jeden post, dotyczący comebacku MAMAMOO.

A więc: MAMAMOO powróciły do nas uwaga DZISIAJ z chyba dwoma nowymi MVS? Nie jestem pewna, ponieważ nie jestem fanką tego zespołu i nie chcę popełnić błędu. Wiem jednak, że jedną z piosenek jest YES I AM, którą się dziś zajmę.

MAMAMOO to girlsband powstały w 2014 roku pod przewodnictwem Rainbow Bridge World. W skład zespołu wchodzą cztery kobiety: Wheein, Hwasa, Solar i Moonbyul.


Piosenka w sumie mi się nie spodobała. To definitywnie nie jest mój styl. Myślę jednak, że dziewczyny mają niesamowite głosy i bardzo dobrze je wykorzystują. Uważam też, że przy piosence można sobie potańczyć, bo fajnie się jej słucha, jednak nie jest w moim typie, nie mogłabym mieć jej na telefonie i słuchać na co dzień.

Jeśli chodzi o teledysk - bardzo mi się spodobał. Jest delikatny i wszystko zostało w nim przedstawione z umiarem. Nie ma tu takiej "przesady" jak w większości teledysków dziewczęcych grup. Bardzo podoba mi się kolorystyka, jaka została zastosowana w teledysku - mnóstwo jasnych kolorów, które idealnie pasują do delikatnej piosenki i ślicznych twarzyczek młodych dziewczyn.

Co do konceptu - myślę, że jest on połączeniem seksownego z uroczym, a także kilkoma innymi. W większości jest to jednak koncept seksowno-kobiecy, ponieważ możemy zauważyć wiele typowych póz, wyrazów twarzy i ubiorów dostosowanych do tego właśnie konceptu. Jednak jeśli chodzi o sam ubiór to myślę, że jest to coś seksownego z dodatkiem street style'u.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 8/10




Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)

You Might Also Like

0 komentarze