COMEBACK BLACKPINK

15:26

Cześć kochani!

Dziś chciałabym Was zaprosić do poczytania moich wypocin na temat dzisiejszego comebacku BLACKPINK i piosenki "AS IF IT'S YOUR LAST".

BLACKPINK  to girlsband, który zadebiutował w 2016 roku pod skrzydłami YG Entertainment. W skład zespołu wchodzą: Lisa, Jennie, Jisoo i Rose


Jeśli chodzi o piosenkę - według mnie jest średnia. To nie tak, że mi się nie podoba i narzucam wam swoje zdanie - nie. Piosenka jak dla mnie jest taka sobie, ponieważ dziewczyny chyba każdy singiel mają w podobnie tej piosenki. Nie uważam, ze to jest złe, ale warto czasem próbować coś innego, bo może się to spodobać bardziej, niż to, co było dotychczas. Jednak mimo wszystko piosenka wpada w ucho i bardzo fajnie się do niej tańczy (próbowałam i polecam). Zawiera w sobie typowe "zwolnienie" tempa, co jest typowe dla utworów BLACKPINK. Przyznaję, że jestem z dziewczynami od ich debiutu i zakochałam się w ich pięknych głosach, które idealnie pasują do każdej piosenki. Jestem pod wrażeniem. 

Teledysk jest moim zdaniem świetny. Ukazuje różne strony każdej z dziewczyn - od formy uczennicy, przez uroczą dziewczynę, aż do seksownej kobiety. Bardzo spodobał mi się motyw ze stacją metra. Nie wiem, czy takie coś pojawiało się ostatnio w kpopowych teledyskach, ale dla mnie takie coś jest świetne, bo odnosi się to do codziennego życia, tylko nieco je koloryzując i upiększając. Bardzo spodobały mi się miejsca i tła, gdzie był nagrywany teledysk. Zróżnicowana kolorystyka bardzo przyciągała wzrok i aż wołała "notice me senpai". Również nie mogę zapomnieć o cudownej choreografii, która według mnie była o wiele lepsza od poprzednich.

Co do konceptu - nie bardzo wiem jak go określić. Jest to pomieszanie różnych i chyba najpopularniejszych konceptów, jakie przejawiają się w twórczości kpopowych artystów. Ogólnie myślę, że ten koncept zaliczyłabym do seksownego, ale jest w nim też trochę z uroczego, szkolnego i ulicznego. Myślę więc, że jest to coś w stylu synkretyzmu konceptowego (słowotwórstwo lvl ja). Jednak muszę przyznać, że taki pomysł bardzo mi się podoba, ponieważ lubię tworzyć coś nowego i lubię patrzeć, jak ludzie tworzą nowe rzeczy i nie boją się, nie wstydzą się tego.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 8/10

Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)

You Might Also Like

0 komentarze